نماد اعتماد الکترونیکی
هیچ محصولی وجود ندارد
از شما خواهشمندیم که قوانین www.renemouris.ir را کاملا بخوانید و بدانید. این متن تمامی قوانین و شرایط استفاده و خرید محصولات از وبسایت www.renemouris.ir را مشخص می کند.
با استفاده یا دسترسی به وبسایت www.renemouris.ir دیدن مطالب آن یا خرید محصولات، چه عضو سایت بشوید و یا چه عضو سایت نشوید، این قوانین و شرایط را می پذیرید. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در فروشگاه نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وبسایت www.renemouris.ir از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویهها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات شرکت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از محصولات شرکت رسام بوم سانا (رینه موریس) استفاده میکنید و سفارش اینترنتی خود را ثبت میکنید، ارتباطات با شما به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که شرکت به صورت الکترونیکی (از طریق اس ام اس و تلگرام) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس و تلفنی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات از طریق آن صورت میگیرد. شرکت از پاسخهای
جهت اطلاع رسانی رویدادها و محصولات، امکان دارد شرکت برای اعضای وب سایت پیام ارسال نماید.
سیاست رعایت حریم شخصی
"رینه موریس" ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای " رینه موریس" قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتیکه این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد،" رینه موریس" جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و " رینه موریس" تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین " رینه موریس" ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه " رینه موریس" را در پروفایل خود لغو کنند.
کاربران محترم شرکت "رینه موریس"توجه داشته باشید شماره های که "شرکت رینه موریس" از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس)ارسال می کند.همچنین این شماره ها سامانه ارسال پیامک است که وضیعت پردازش سفارش یا رویدادها،خمات وسرویس های ویژه" رینه موریس"را به اطلاع کاربران خود می رساند. 09202019913-22235417
رینه موریس" ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، " رینه موریس" میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. " رینه موریس" هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
رینه موریس" برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربهی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد
عضویت
عضویت در وبسایت www.renemouris.ir رایگان است. با عضویت در وبسایت می توانید محصولات دکوراسیون داخلی را سفارش دهید برای خرید از فروشگاه www.renemouris.ir به عضویت نیاز است.اما برای ایجاد دیدگاه یا مشاهده مطالب نیازی به عضویت در سایت نیست.
کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
پایگاه رسمی این سایت www.renemouris.ir است ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در این سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایتwww.renemouris.irهیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از مورد ذکر شده ندارد و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون یاهو مسنجرو...ندارد. و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از طریق اطلاعات تماس در صفحه ی تماس با ما این کار را انجام دهند.
www.renemouris.ir خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
ثبت، پردازش و دانلود سفارش
کلیه سفارشهای ثبت شده بعد از انجام پرداخت قابل چاپ خواهند بود. مشتریان عزیز باید اگر تغییری درتصویر سفارش خود دارند بصورت رسمی درسایت تغییرات را درج نمایند.
کاربران باید هنگام ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح (از نظر ابعاد،وانتخاب کاغذ مد نظرو...) پر نمایند درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.
عودت هزینه
شرکت تنها زمانی می تواند هزینه ی پرداخت شده را عودت بدهد که محصول سفارش داده شده شده با آنچه که در بخش ضمانت به شما قول داده ایم تناقض داشته باشدو شرکت از عودت پرداخت بدلیل این که نظر مشتری در مورد خرید محصول تغییر کرده، یا به اشتباه آن را خریداری کرده، یا مهارت های لازم را برای استفاده از آن را ندارد و هر گونه دلیلی از این قبیل معذور است. در شرایطی اگر تصمیم بگیریم که مبلغ پرداختی را عودت بدهیم، مبلغ را به حساب کارتی که توسط آن از ما خرید کرده اید باز می گردانیم .
ضمانت و پشتیبانی
شرایط بازگرداندن کالا
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
اشکال و یاایراد فنی باید حداکثر تا 2 روز پس از دریافت کالا ،به "رینه موریس" اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی تا پایان 2 روز مهلت استفاده ،نگهداری شود واز دور ریختن آن جدا خودداری شود. سرویس اشکال های فنی و ظاهری شامل(شکستگی،پارگی،خط و خش ومانند آن روی بدنه کالا و...) که در اثر استفاده نا درست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب ، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا(رینه موریس) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش" رینه موریس" از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش" رینه موریس" از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود..
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد
آسیب دیدگی بسته بندی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش "رینه موریس" اطلاع داده شود با توجه به ایمنی و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و رینه موریستنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش "رینه موریس" ارسال شود. در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خود داری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به "رینه موریس" بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد رینه موریسدر واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت رینه موریسدر قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش" رینه موریس" جداً، خودداری کنید. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید) فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید - در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید. اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با رینه موریستماس بگیرید. بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید. تهران-سید خندان-خیابان کابلی(دبستان)-خیابان کاشانی موحد-پلاک 56-واحد 11 صندوق پستی: 1631636513
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش "رینه موریس" برسد، هزینههای ارسال به عهده "رینه موریس" است. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت" رینه موریس" ارسال شود در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان "رینه موریس"، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش" رینه موریس"ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان"رینه موریس" تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛" رینه موریس" بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که درصورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر،" رینه موریس" تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند. اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و رینه موریسدر قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را میپذیرد. پس از دریافت و پذیرش کالا توسط "رینه موریس"، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد. کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت "رینه موریس" هستند. از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش" رینه موریس" است
ارتباطات و دیدگاه ها
نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی شرکت درباره محتویات نظر نیست.
جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است نظردهندگان مطالب غیر ضروری را در دیدگاه خود حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نظرشان لحاظ کنند. کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر میشود. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید. “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد. کاربران نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایتهای دیگر خودداری نمایند. تنها نظراتی که مرتبط با موضوع مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحثهای متفرقه و غیر مرتبط با
با مطلب خودداری نمایید. کاربران میتوانند نظر را در هر قسمتی از سایت با رعایت ادب و احترام ابراز کنند.
خود از ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید. لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای باز دیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند کاربران در نظر داشته باشند که شرکت ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود میداند، اما نظراتی که کاربران در خصوص محصول یا مطلبی در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها وشرکت مسئولیتی ایجاد نمیکند.